2011. február 22., kedd

5. fejezet

                                                             Amelie ruhája
                                                      Ashley ruhája
                                                   Chris ruhája
                                                             Emma ruhája
                                                              Sophy ruhája
                                                    Sam ruhája

                                                       Fuik szmokingja


Sam

Ma Johnnal mentem haza az egyetemről mert az én kocsimat tegnap Ameliek hazavitték.A parkoloba elbucsuztam Olivertől  és a többi Santostól és hazafele indultunk.
Othon segitettem Amelienek ebédet késziteni és persze eközbe mindent elmeséltem ami történt Santoséknál.
Amilievel mindent tudunk egymásról.Bármiről beszélhetek vele,nincsenek titkaink.Ő mindenkinél jobban ismer és én is őt.
Mire megérkezett Tom kész lett az edéd is ,igy lültünk enni.
Vállaltam én az edények elmosogatását,mivel ugyse volt más dolgom és addig is a többiek elmehettek vásárolni az esti partyra.Már alig várták az estét.Tomék elég jóba volta Santosékkal,és be kell vallani fergeteges partykat csaptak eggyüt.
Miután befejeztem a mosogatást ugy döntöttem veszek egy habfürdőt.
Megengedtem a vizet a kádba és raktam egy kupaknyit a kedvenc habfürdőmből,és hogy mégjobb illatu legyen a viz még egy kis fürdősot is beledobtam.Bekapcsoltam a hifit és bemásztam a vizbe.
Nem tudom mennyi ideig ülhettem a dádban,de egyszer csak arra eszméltem,hogy Amelie a kád mellett áll és nevet.
-Na vizipaci meddig tervezed még,hogy pancsolsz?
Amelien már rajta volt a füdőruhája,igy támadt egy remek ötletem.
-Adok én neked vizipacit!-megfogtam a kezét és berántottam magammellé a kádba.
A viz nagy része kifröccsent a csempére de nem érdekelt.Csak nevettünk mindketten és elkezdtük fröcskölni egymást.
A játékunkat Oliver  törte meg.
-Nem tudtam,hogy bent van a party-mondta egy mosoly kiséretében.
-Nincs bent csak Őméltosága nem hajlandó kiszálni a kádból-felete Amelie miközden kimászott a kádvól és elindult kifelé,de mikor Oliver mellé ért megállt.
-Te velem jösz mert ha kettesbe hagylak titeket,sose fogtok csatlakozni a bulihoz-monta összeráncolt homlokkal majd elkezdte kifele huzni Olivert.
Én is kiszáltam a kádból és elindultam a gardrobom felé.Kikerestem a legszexibb bikinimet és felvettem.
Mire kiértem a banda nagy része  a medencében vagy a dzsakuzziban volt.Csak Tom és Carl sütögettek és beszélgettek a grill mellett.
A medence felé vettem az irányt mikor pillantásom összefutott az Oliverével.Tátott szájjal bámult engem.
-Csukd be a szád Oli mert a végén még lefagy a nyelved-nevetett mellette Sophy.
Kint gyönyörűen havazott.Imádam hoesésbe uszni.Elég nagy volt a pára a medence és a dzsakuzzi felett,ahogy a hideg és a meleg levegő találkozott de nem baj,igy jobban el tudunk majd rejtözni Oliverrel.
Oliver megrázta a fejét,hogy kitisztuljon egy kicsit,majd a pillantását ismét felém forditotta.
Egy ravasz mosoly kiséretében odausztam hozzá,a lábaimat a dereka köré fontam és megcsokoltam.
Olyan szenvedélyel csokolt vissza,hogy azt hittem menten felfall.Élveztem a tempoját ,igy én is vadabb kezdtem lenni.
Kaja után az egész banda nagy piálásba kezdett,és kezdetét vették a versenyek.Legtöbb versenyben részt vettem.Volt már rutinom az ijesmiben.Santoséknak már elöre kiosztotuk  a vendégszobákat,ilyen állapotba azért mégse mehetnek haza.
Olyan három fel már alig álltam a lábamon.Naggyjából mindenkit a föld alá ittam.Utolsó emlékem az mikor Oliver az ölébe vesz és elindul velem a szobám fele.

Oliver

Hihetetlen ez a csaj.Hogy tud ennyit inni?Mindenkit legyözött a ’ki dől ki hamarabb’ játékban és még mindig talpon van.
Mikor láttam,hogy sorra győzi le a testvéreimet,ugy döntötten én inkább meg se probálom.Semmi esélyem ellene,és valinek egy bizonyos mértékig jozannak kell maradni.Kaptam is pár megjegyzést a testvéreimtől azért mert nem szállok be a játekba de nem érdekelt.
Olyan három fel naggyából mindenki ki volt dőlve.Samnek sikerűlt mindenkit legyőznie.Épp őt néztem mikor láttam,hogy meginog és alig bir megállni a lábán.Felvettem az ölömbe és felvittem a szobályába.
Lefektettem az ágyra és én is mellé feküdtem.Röktön elaludt.Még néztem egy kicsit,ahogy alszik.Egyszer csak mocorogni kezdett és hátat forditott nekem.Nem tudtam ellenálni,igy szorosan hozzá bujtam és átöleltem.Egy pillanatra megébredt és megfogta a kezem majd visszaaludt.

Sam

Reggel Oliver karjaiban ébredtem.Annyir jó volt igy.Legsziveseben  minden reggel igy kelnék.Megfordultam és megcsololtam.Megajándékozott egy szivdöglesztő mosolyal és a melkasár vont.
-Hogy érzed magad?
-Nagyon jól-feleltem és felnéztem rá-egy félisten karjaiban fekszem.
Tudtam,hogy a tegnapi tivornyázásomra vonatkozott ez a kérdés de nem érdekelt.Per pillanat nagyon jól éreztem magam a karjaiban.
A következő pillanatban Oliver arcán egy sunyi mosoly terült szét.Megragadott ,az ágyra fektetett és megcsokolt.Mikor elhajolt,visszahuztam magamhoz és folytattuk a csokot.
Fél perc mulva Amelie rontott be a szobámba,megszakitva minket eddigi tevékenységünkben.
-Na jo fiatalok elég ebből,csomó dolgunk van.Gyertek reggelizni  és utána vár a munka.
Dühösen fujtattam eggyet,majd nekilöktem egy párnát.
-Utállak-montam durcásan.
-Nem igaz,engem nem lehet utálni-felelte vigyorogva majd kinyujtotta a nyelvét.-lesz még időtök kettesbe lenni.
-Ok mindjárt megyünk.
Amelie kiviharzott és becsapta maga mögött az ajtot.
Nagy nehehezen kikászálodtam  az ágyból és elmentem zuhanyozni.Még mindig  csak a fürdőruhám volt rajtam.Legszivesebben berángattam volna Olit is magammal a zuhanyzóba,de tudtam,hogy igy eléggé elhuzodna a dolog és sietnünk kell.
Mikor kijöttem  Olit még mindig az ágyamon talátam.Odaszaladam hozzá és a karjaiba ugrottam.Hátraestünk az ágyon a nagy lentülettől.Nem bitam ki nevetés nélkül.Oliver csak mosolygott alattam,majd lecsapott ajkaimra.
A csokot én szakitottam meg.Nem volt inyemre a dolog  de dolgunk volt.
-Mennünk kell,de majd késöbb kárpotollak-montam neki egy sunyi mosoly kiséretében.
Kézenfogva indultunk el az ebédlőbe.Már mindenki ott volt és nagyban folyt a tervezgetés.Amelie és Emma kiadta a feladatokat és nem sokkal késöb mindenki elindult a dolgára.
Elvonultam a dolgozószobámba megirni a beszédemet a bálra,utána peddig elmentem a virágokért a helyi virágkereskedésbe.
Mikor hazaértem csak a fiuk voltak ithon,Amelie még a bál hejszinén volt,de nemsokára ő is jön átöltözni.Elrendeztem a hajam meg a sminkem majd felvettem a ruhámat.Pont mikor végeztem toppant be Amelie is és mikor ő meg a fiuk is kész voltak elindultunk a hejszinre.

Oliver

Amikor megérkeztünk a bál helyszinére a terem már tel volt.Elkezdtem keresni
Samet de sehol sem találtam,igy elindultam az asztalunk fele.
-Hol van Sam?-kérdeztem Ameliet mikor odaértem.
-Épp ott jön- mutatott a lépcsök fele.
Amint odanéztem leesett az állam.Gyönyörű volt.Elégedettséggel töltött el,hogy ő az enyém.Mivel érdemeltem őt ki?Még senkit sem szerettem ugy mint őt.Amint erre gondoltam beugrott valam:szerelmes vagyok belé.
Feláltam és elindultam felé.Mikor meglátott elmosolyodott és felém nyujtotta a kezét.Ahogy hozzá értem megfogtam a kezét és megcsokoltam.
-Hiányoztál-monta majd megölelt.
-Te is nekem-feletem és végigsimitottam arcán.
A mikrofonba anya szolalt meg és megkért mindenkit aki a nevét halja fáradjon fel a szinpadra.Én is köztük voltam,igy elkellett válnom Samtől és felmentem anya mellé.
-Most,hogy mindenki itt van az állás a következő.Mivel jotékonysági est van ezért árverésre bocsájtjuk a mellettem álló uriembereket.Aki a legtöbbet licitája egy személyre,az megkapja őt 1  teljes napra.

Sam

Hű ez tetszett,igy egy napig Oliver azt kell majd tegye amit én akarok.Nem érdekel ha rámegy az egész vagyonom,akkor is megszerzem ezt a félistent magamnak.Nem birnám elviseli,hogy egy másik lánnyal tölcsön egy napot.
-Figyelem hölgyeim a licit ezennel elindult.Az első akire licitálhatnak Oliver Santos.A licit 100$ indul.
-Adok érte 100-at –kiabálta az eggyik csaj.
-500 –emeltem meg a tétet.
-2000-kontrázott
Na ebből nem eszel kisanyám gondoltam magamba,és már kezdett elegem lenni az egészből.
-20.000-kiabáltam ben.Mindenki engem nézet,de nem érdekelt.Tudtam,hogy ezt az összeget senki nem fogja tullicitálni.
-Huh hát akkor 20.000 elöször,20.000 másodjára,20.000 harmadjára.Gratulálok Oliver a tied egy teljes napra.
Amint lejött a  szinpadról magához rántot és megcsokolt.
-Te bolond vagy-mondta  egy csibészes mosoly kiséretébe mikor abbahagytuk a csokolozást.-ennyi pénzt kiadni,azért hogy egy napot velem tölcs mikor ezt bármikor megteheted ingyen is.
-Nem hagyhattam,hogy más növel tölcs el egy teljes napot,és amugyis a pénz nem számit hiszen jotékony célra...-nem érkeztem befejezni a mondatott mert közbevágott.
-Te féltékeny vagy!-monta nevetve.
-Nem vagyok!-vágtam rá talán túl gyorsan és az se segitett az egészen,hogy elpirultam.
-Szeretlek-monta halkan és az arcomat fürkészte.
Kellett egy pillanat amig felgolgoztam az infot.Szeret.Oliver szeret.Egy boldogsághullám öntötte el a testem és a nyakába ugrottam.
-Én is szeretlek-feleltem végűl majd megcsokoltam.
Az este további része remekűl telt, egész este Oliverrel táncoltam

2 megjegyzés:

  1. Remelem a hatodik fejezetben lesznek erotikusabb reszek is:D addig is..jo munkat!

    VálaszTörlés
  2. Igen lesznek.Kicsit nehezen megy az irás,de meglesz.Amugy meg ha elakadok,majd segitesz,ugysincs más választásod.Pszi drága,és holnap találkozunk.

    VálaszTörlés