2011. február 19., szombat

4. fejezet

Oliver

Még sohasem voltam ilyen boldog mint most.Samanta olyan érzelmeket keltett bennem amiről fogalmam sem volt,hogy léteznek.Bármire képes lennék érte.
Csak azt nem tudom,mi lesz a továbbiakban,hisz ő ember én meg vámpir.Nem tarthatom sokáig titokban elötte.Félek attól,hogy fog reagálni.
Mindegy majd erről beszélek a többiekkel,mivel nekik is van beleszolásuk a dologba.
A gondolataimból az ajtokopogás rázott ki.
-Szabad-válszoltam,majd fél másodper mulva Ashley lépett be rajta.
-Szia Oli,na hogy ment a randi?-kérdezte Ashley majd leült mellém az ágyra.
-Nagyon jól-montam vigyorogva-végre megcsokolotam.
-Ez nagyszerű!Örülök,hogy végre boldog vagy.-megölelt és adott egy puszit.
Nagyon szertem Ashleyt .Vele bármiről elbeszélgethetek,és mindig tud tamácsot adni ha nem tudom mit tegyek.
-Amugy meg holnap egyetem után el kell mennünk ruhákat nézni a bálra-monta miután abbahagyta az ölelésem.
-Jaj ne,ez most mire kell?Van legalább 6 szmokingom,miért nem vehetek fel azok közül eggyet?-kérdeztem kétcségbeesetten mert tudtam,hogy ugysem uszom meg ezt az egészet.
-Mert anya világosan megmonta,hogy mindenki megy.És van egy jó hirem is-monta sunyi mosolyal.
-Mond már ne huzd az időt!-szoltam rá,kiváncsi voltam mi lehet a jó hir.
-Mivel anya meg Amelie eggyütt rendezik a bált,igy anyának sikerült rávenni a kedvedért Ameliet,hogy ő és a csaladja is velünk egyszerre jöjjenek vásárolni.Na most sincs kedved vásárolni menni?
Nem feleltem,de szerintem a vigyoromból már tudhatta mi a hejzet.
A következő pillanatban Nathan rontott be a szobába és ugy fel volt dobva mint aki lottot nyert.
-Hé srácok képzejétek jövő hétvégén elmegyünk az Alpokba sijelni.Hát nem nagyszerű?
-De az-válszolta Ashley-de mégis ,hogy jutott ez épp most eszedbe?
-A többiekkel gondolkodtunk,hova menjünk a szemeszterek közti vakácioba,igy Sophy javasolta az Alpokat mivel ugyis rég voltunk már sijelni.A csajod és Greenék is csatlakoznak majd hozzánk.Chriss beszélt velük telefonon.Nem tudnak velünk indulni pénteken,mert van pár elintéznivalojuk,de vasárnap csatlakoznak hozzánk.
-Látom ti már mindent elrendeztetek-nevettem,de attól még nagyon  örültem,hogy Sammel tölthetem a vakáciot.
-Ja naggyából,már csak vásárolni kell ezt azt az utra,de azt majd a csajok elintézik.
Miután Sophy és Nath magamra hagytak elmentem zuhanyozni majd bevágtam magam a tv elé.
Reggel mikor lementem csak anyát találtam a nappaliba,a többiek még a szobáikban voltak.
-Jó reggelt drágám-köszönt majd egy puszit nyomott az arcomra
-Neked is anya.
-Hogy sikeült tegnap a vacsora?
-Nagyon jól,elviten abba a parti étterembe amit ugy szeretsz,azután peddig sétáltunk eggyet a parton.
-Szimpatikus lánynak tűnik,a multkor mikor Amelienél voltam beszélgettem vele egy kicsit.
Nem tudtam többet beszélgetni anyával mert jöttek a többiek,és miután elbucsuztunk tőle elindultunk az egyetemre.
Amint kiszáltam a kocsiból Sam a nyakamba ugrott és megcsokolt.Nem haboztam visszacsokolni.A szája szétnyilt igy nyelvem bebocsátást nyert szájába.Elég jól elvoltunk egészen addig mig Nath el meg kezdett köhögni a háttérben,majd hangos nevtésben tört ki.
-Ne is törödj vele-simitottam végig az arcán egy mosoly kiséretébe.
-Nem törödöm-mosolygott vissza,majd ismét lecsapott ajkaimra.
Az órák elég unalmasan teltek.Eggyetlen vigaszom Sam volt aki  minden órán mellettem ült.
Kézenfogva indultunk el az auditorium fele.Ez volt ma az utolsó óránk.
-Kedves diákok!Ezen a héten duetteket fogtok előadni.Mindenki keressen magának egy párt és kezdjen el gyakorolni.Ha valami kérdésetek van nyugottan feltehetitek.Ha nincs akkor máris nekiláthattok a dalok kiválasztásának.
Szerettem Mrs Robinst.Sose kényszeritett ránk semmit,de mégis azt amit meg akart velünk tanittatni sikerűlt neki.
-Nos Miss Turner lenne a partnerem?-kérdeztem a mellettem alló gyönyörűséget.
-Hát nem is tudom-grimaszolt-hogy is tudnék nemet mondani neked?-mosolyodott el majd megcsokolt.
Megőrjit ez a csaj de komolyan.Hogy volt képes ilyen rövid idő alatt ennyire megszerettetni magát velem?
Hamar sikerült eldönteni,hogy mi fogunk előadni.Fiestának a nem  mondtam el cimű számát fogjuk elénekelni.
Egyetem után a többiekkel a plázánál találkoztunk,mivel ők hamarabb végztek mint mi.
-Na most, hogy mindenki itt van a lányok velem jönnek a fiuk meg elmennek szmokingot venni.Késöbb átnézek hozzátok,hogy lássam minden rendben megy-e,és ha mindenki végzett a szembenlevő kávézóban találkozunk.
Miután Chriss befejezte a mondandoját egy fintor kiséretében elindultunk a fiukkal vásárolni.Hamar végeztünk és át akartunk menni a lányokhoz,de Chris megtiltotta mondván,hogy nem láthatjuk a ruháikat csak a bál napján.Igy hát nem volt más választásunk beültünk a kávézóba és ott vártunk rájuk.
Nem sokkal később a csajok is csatlakoztak.
-Szia kicsim!Már hiányoztál-montam Samnek egy csok kiséretében.
-Te is nekem-mosolygott rám,majd rágyujtott egy cigire.
-Mit szeretnél rendeljek neked  kicsim?-kérdeztem Samet
Megnézte a menüt mejd válaszolt.
-Egy hosszú teljes kávét és egy meggyes pitét.
Miután mindenki elfogyasztotta a rendelését hazafele indultunk.A parkoloba megállitottam Samet és megcsokoltam.Nem akartam még elválni tőle.
-Nincs kedved eljönni hozzánk,hogy gyakoroljuk a duette?
-De mehetünk.
Kézenfogva indultunk el a kocsim fele.Sam még odaszolt Amelieknek,hogy velünk jön és ,hogy vigyék haza a kocsiját.
Egy ideig gyakoroltuk a számot,utána meg felmeltünk a szobámba filmet nézni.Már láttam párszor ezt a filmet,de nem érdekelt.Inkább csak Samre koncentáltam,aki szorosan hozzám bujva végig érdeklödéssel figyelte a számomra már unalmassá vált filmet.Néha váltotunk egy egy csokot de semmi több.Nem akartam elsijetni a dolgokat,habár veszettűl kivántam őt.Gyönyörű nő,nem tudom mejik pasiból ne váltan ki ilyen érzéseket.Picit féltem is hozzá közeledni.Lefeküdtem már emberekkel,de akkor nem érdekelt igazán,hogy történik-e velük valami,mert nem éreztem irántuk semmit.Csak egyéjszakás kaladok volta.De Sam,vele teljesen más.Sose tudnám magamnak megbocsátani,ha csak egy karcolást is ejtenék rajta.
Már a film végénél tartottunk,mikor eszrevettem,hogy Sam elaludt a karjaimba.Felvettem az ölömbe és befektettem az ágyba majd én is mellé feküdtem.Fél percel késöbb mocorogni kezdett,maj a fejét a melkaromra tette és átölelt.

Sam

Reggel mikor kinyitottam a szemem eléggé meglepödtem.O te jo ég Oliver melkasán fekszem.Kicsit félve elhuzodtam és felnéztem rá.Egy szivdöglesztő mosolyal jutalmazott mikor látt,hogy felébredtem.
-Jó reggel kicsim,hogy aludtál?-simitott végig az arcomon,majd megcsokolt.
-Jól,amugy meg bocsi,nem akartam eleludni...-nem tudtam befejezni mert közbevágott.
-Ne hülyéskedj,bármikor szivesen látunk nálunk-mondta komoly arckifejezéssel.
Épp szóra akartam nyitni a számat,mikor hirtelen lehajolt és elkezdett csokolni.Nekem se kellett több,visszacsokoltam.Már nagyon kezdett melegedni a légkör mikor megszolalt a mobilom.
Szétrebbentünk Oliverrel majd elkeztem keresni a telefonom.A kijelzön Amelie neve szerepelt.
-Szia drága na milyen volt az éjszakád?-kérdezte türelmetlenűl.
-Szia,de ugye most nem ezért hivtál?-tereltem gyorsan a szót,mert tudtam,hogy Oli mindent hall.
-Hát éppenséggel nem.Beszélgettünk reggel a fiukkal és arra gondoltunk este tartunk egy kis medencepartit.Mit szólsz hozzá?
-Én benne vagyok-feleltem.Nem igazán érdekelt ez a téma.
-Akkor ezt megbeszéltük.Szóljál légyszi Santoséknak is ha már ott vagy.Jah és 8-tól kezdődik a buli.
-Rendben.
Elköszöntünk egymástól majd letettem.Ránéztem a telefonom órájár 9:30 volt.
-Te jó ég ilyen késő van?Még haza kell mennem zuhanyozni és átöltözni-montam Olinak majd elkeztem rohangálni a szobába összeszedni a cuccaimat.
Egyszer csak nekiütköztem valaminek,jobban mondva valakinek.Olive volt az.Elöttem állt és lassan átkarolta a derekam.Hirtelen elfelejtettem mit is akartam csinálni,csak őt bámultam ahogy csábosan mosolyog rám.
-Nyugi kicsim.Rengeteg időnk van még.Ashley ad neked váltásruhát és lezuhanyozhatsz a fürdőmben.
A következő pillanatban hátrasöpörte a hajam és belecsokolt a nyakamba majd elhuzodott.
-Na mit szólsz az ötletemhez?-kérdezte vigyorogva,látván milyen hatást váltott ki belőlem az elöbbi tette.
Megráztam a fejem hogy kitisztuljon majd válaszoltam.
-Rendben ,de nem ér ilyen ezközökhöz folyamodni ahoz, hogy meggyözzél.-feleltem morcosan.
Erre csak elmosolyodott és átment Ashley szobájába hozni nekem ruhákat.
Két perc mulva vissz is tért és lerakta a ruhákat az ágyra.Felvettem őket az ágyról és bevonultam Oliver fürdőszobályába.
Mikor befejeztem a zuhanyzást vettem észre,hogy az ágyon felejtette az Ashlytől kapott farmert.Magamra tekertem egy törölközőt és kimentem a szobába.Amint kiértem Oliverrel találtam magam szembe.Megfagyva állt elöttem,majd látványosan végigmért tetötől talpig és nyelt eggyett.Mosolyogva néztem milyen reakciot váltok ki belőle.
Fél percel később egy lépéssel áthidalta a köztünk lévő távolságot,a testem szorosan az övéhez huzta és vad csokolozába keztünk.A lábaimat a dereka köré fontam  és kezeimmel a hajába turva huztam közelebb magamhoz.Eggyik kezével a fenekemtől fogva tartott az ölébe,másikkal a tarkomat fogva csokolt.
Velem az ölébe hátrálni kezdett az ágy fele.Lefektetett az ágyra és felém helyezkedett.A lábaim még mindig a dereka köré voltak fonva,igy könnyebben  huztam közelebb magamhoz.Mikor az ágyéka az enyémhez préselödött egy halk sohaly hagyta el mindkettön száját.A nyakam kezdte el csokolni és közben a kezével a combom simogatta.Leirhatalan amit ebben a szent percben éreztem.A bőröm égett az érintesei és ajkai nyomán.Kivántam őt nem is kicsit.
Az ajtokopodás zavarta meg a kis akcionkat.Abbahagytuk az elöbbi tevékenységünket és az ajtó fele néztünk.
-Anya üzeni,hogy kész a reggeli-monta Paul majd elment.
Megkönnyebülve fordultam vissza Oliverhez.
-Jobb lenne ha lemennénk-monta,majd felállt és engem is felsegitett az ágyról.Látszott rajta,hogy legszivesebben ő is folytatta volna az elöbbieket ahogy én is de jobb ha lemegyünk,mivel már amugyis késésbe vagyunk.
Bementem a fürdőbe,felöltöztem majd lementünk a konyhába.
-Na milyen volt az éjszakátok fiatalok ?-támodott le minket Nath ahogy beértünk a konyhába.
-Fantasztikus-feleltem egy vigyor kiséretében.Korábban kell keljen az aki engem zavarba akar hozni,főleg ,hogy nem történt semmi köztünk,a reggeli incidenst leszámitva.
Meglepödött a válaszomon,de aztán tovább folytatta.
-Hoppá részleteket akarok-monta izgatottan.
-Na szoval az ugy volt-kezdtem el egy gunyos vigyor kiséret,és láttam ahogy Nath szeme felcsillan.-semmi közöd hozzá.
-Na ne már,most mért vagy ilyen?
-Majd ha te is mesélsz az élményeidről Sophyval akkor majd visszatérünk erre a beszélgetésre.
-Rosz vagy-felelte durcásan.
-Tudom-nevettem majd leültem reggelizni.
Ahogy befejeztük a reggelit elindultunk az egytem fele.

3 megjegyzés:

  1. Szia fent van a 10. fejezetem olvasd el:) Pussz

    VálaszTörlés
  2. szia Berny! jártál nálam mostanában, ( www.breeshappyend.blogspot.com )
    a blogod nagyon tetszik, főleg, hogy képeket is teszel mellé! :) néha nézz vissza hozzám is, és további jó blogozást!

    VálaszTörlés